هشدار نماینده مجلس تهران به علی آبادی-مجلس نهم:23


علی آبادی در مقام سرپرستی وزارت نفت، تصمیم غلطی نگیرد و مجلس را با تجارتخانه اشتباه نگیرد/ علی آبادی هم احتمالا گزینه وزارت نفت هستند و این کار معنی فشار و معامله می دهد؛ با جابجایی تیم ها تجارت نکنید


حمید رضا کاتوزیان رییس کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با اعتدال ، گفت: پیرو مذاکرات نمایندگان اراک در مجلس شورای اسلامی با آقای علی آبادی (سرپرست وزارت نفت)، گویا تصمیم به انتقال تیم نفت تهران به اراک ، گرفته شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: انتقال تیم نفت تهران به اراک ، مصوبه سفر دولت به اراک بوده که از نظر اکثریت نمایندگان اشتباه بوده ، زیرا تیم متعلق به مردم جنوب تهران و شهید تندگویان است و برای این تیم زحمت کشیده شده و آن را به نزدیکی قهرمانی برده اند و نباید بنا به فشارهای غیر متعارف از تهران منتقل شود.

کاتوزیان با اشاره به نادرست بودن جدا سازی تیم های بومی افزود: در حال حاضر تهران با جمعیتی که دارد نیاز مند 6 تیم است ، حالا دولتی که مدعی مهرورزی و احترام به مردم است با انجام این کار خلاف ادعاهای خود را اثبات می کند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مذکور هم متوجه نیستند که این حرکات به نفع آنها نیست و این گونه حرکات در آستانه انتخابات مجلس نهم تنها اثر منفی به همراه خواهد داشت و مردم اراک باهوش تر از آن هستند که انتقال تیمی غیر بومی به شهرشان را مثبت ارزیابی کنند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: طبق تجربیات گذشته دیده شده است تمام تیم های منتقل شده سقوط کرده اند چون انگیزه خود را از دست می دهند ، انتقال این تیم تهرانی به اراک بار منفی و این حرکت ارزیابی منفی دارد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس خطاب به علی آبادی افزود: سرپرست وزارت نفت دقت کند در این زمان حساس و در مقام سرپرستی وزارت نفت، تصمیم غلطی نگیرد و مجلس را با تجارتخانه اشتباه نگیرند؛ این کار غیر متعارف است.

وی خاطرنشان کرد: اکثریت نمایندگان تهران با انتقال تیم نفت تهران به اراک مخالفند و این اقدام آقای علی آبادی اثر منفی می گذارد.

کاتوزیان در خاتمه گفت: نمایندگان اراک نیز توجه داشته باشند فصل انتخابات است و آقای علی آبادی هم احتمالا گزینه وزارت نفت هستند و این کار معنی فشار و معامله می دهد؛ با جابجایی این تیم ها تجارت نکنند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا